مقالات آموزشی

چربی سوزها در برنامه مکمل های بدنسازی

با توجه به افزایش روز افزون چاقی در جوامع غربی به همراه فرهنگ تصویر بدنی عالی، تقاضا برای مکمل‌های چربی سوز افزایش زیادی داشته است.
این میزان بالای رقابت، منجر به بازاریابی بهتر و پیشرفت شده است، ولی ما به خوانندگانمان توصیه می‌کنیم که از آنها دوری کنند و بجای آن، به آنچه که در فرمول‌ها وجود دارد و اینکه چگونه می‌تواند به شما کمک کند، توجه کنند.
چربی سوزها یا مکمل‌های کنترل وزن، به یکی از این دو روش عمل می‌کنند:
یا از طریق تولید حرارت که به آرامی باعث افزایش دمای مرکز بدن فرد استفاده کننده می‌شود،آنها را مجبور به سوزاندن کالری‌های اضافی می‌کنند؛ یا اشتها را سرکوب می‌کنند که بطور معکوس عمل می‌کند، یعنی آنها سعی می‌کنند که کالری مصرفی فرد را محدود کنند. «افدرا» از دیر باز یکی از موثرترین و محبوب‌ترین مکمل‌های چربی سوز بوده که بعنوان یک مولد حرارتی عمل می‌کند و یکی از سه ماده‌ی موجود در ترکیب دارویی معروف ECA می‌باشد
(افدرا، کافئین، و آسپرین) که بسیاری از بدنسازان و فیتنس کاران و بدنسازی بانوان از آن استفاده می‌کنند
انواع متنوعی از مکمل چربی سوز در بازار موجود هستند و اینگونه ادعا می شود که این مکملها چربی های مازاد بدن را از بین می بردند. مکمل چربی سوز مکملی است که فروش آن بدون نسخه پزشک آزاد است و به شکل پودر، کپسول و یا قرص به فروش می رسد. این محصولات برای بدن مفید هستند اما بهتر است بدانید تمامی افراد نمی توانند از آنها استفاده کنند.

مکمل چربی سوز برای بالا بردن روند متابولیک بدن طراحی شده است و تقریبا در تمامی مواقع متابولیسم بدن را بالا نگاه می دارد. برخی از مکملها ادعا می کنند که بدون نیاز به رژیم غذایی مناسب و ورزش و تنها با استفاده از مکمل چربی سوز می توانید وزن خود را کاهش دهید. اما باید بدانید این حرفها فریبی بیش نیستند.
قبل از استفاده از مکمل چربی سوز باید مواد تشکیل دهنده آن را به دقت بررسی کنید. این مواد باید طبیعی و ایمن باشند. اگر در مورد ماده ای تردید دارید بهتر است از پزشک یا داروساز مشورت بگیرید. مواد به کار رفته در مواد چربی سوز اگر موادی بی کیفیت ویا ممنوعه باشند به سلامتی بدن از جمله کلیه ها آسیبهای جدی وارد می کنند.
برای اینکه با بیان ساده یاد بگیری که چطور مکمل های ورزشی و بدنسازی رو در رژیم غذایی یک ورزشکار تنظیم کنی در دوره آنلاین مکمل های ورزشی و بدنسازی دکتر زکوی ثبت نام کن. در این دوره آموزش می بینی که با مکمل های ورزشی به طور کامل آشنا بشی و دوز مصرف و میزان مصرف آنها رو یاد بگیری، بعد از گذراندن این دوره به هیچ دوره دیگه ای نیاز نداشته ندارید.
بعد از پایان دوره مدرک بین المللی قابل استعلام از آکادمی mpt کشور اتریش برای شرکت کنندگان صادر می شود.
پس برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید.

ثبت نام
تلفن ثبت نام و پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۴۱۲۱۰۴

One thought on “چربی سوزها در برنامه مکمل های بدنسازی

  1. Lonna گفت:

    Wow, wonderful blog structure! How lengthy have you been running a blog for?

    you make blogging look easy. The full look of your website is excellent, let alone the content material!
    You can see similar here najlepszy sklep

    • شماره تماس: ۵۲۴۱۲۷۴۴۶۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.